8.11.2010

Polskie autorskie blogi i strony www

Polish personal haiku blogs and websites

Dobre wieści: dziś umieściłem na stronce Polish personal haiku blogs and websites linki do polskich haikowych blogów i stron www. Utworzyłem również link w j. polskim: polskie autorskie blogi i stronki haiku. Udało mi się zbliżyć prawie do pięćdziesiątki.

Stronka będzie stale uaktualniana, dlatego też każde dodatkowe informacje od osób posiadających własne blogi czy też strony www., którzy chcieliby ujrzeć swój link na tym indeksie, będą mile widziane.

Good news: today, I placed on the site Polish personal haiku blogs and websites 48 links leading to blogs with Polish haiku. The second good news— some of haiku are translated into English.
This site will be, of course, constantly updated.

To read ot not to read?
You are always welcome—it is without question.

2 komentarze:

  1. Leszku,
    czytam dziś u Ciebie same dobre wiadomości.
    Bardzo fajny pomysł z wykazem stron i blogów
    polskich haijinów.
    Po pierwszym czytaniu brakuje mi strony Juliusza. Podaję link:

    http://haiku-jul.blogspot.com/

    i Mateusza Dawiec:

    http://haikujj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu,
    Dzięki,że zajrzałaś.:-)

    O Juliuszu, nie zapomniałem.;-)
    O Mateuszu, hm, link do jego bloga
    na pewno miałem, pamiętam jego haiku,Twój wpis i te "deski".
    Zaraz wkleję ten 49 link.

    A za Twoją wnikliwość Madziu: moje haikowe dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Leszek

    OdpowiedzUsuń