9.04.2014

World Haiku 2014 No 10 - publikacja moich haiku


W tegorocznym numerze World Haiku 2014 No 10 edytowanym przez Ban'ya Natsuishi





 Author: Ban'ya Natsuishi
ISBN: 978-4-87944-216-1
Publisher: World Haiku Association, Japan
Pub. Date: 5 March 2014


 zostały opublikowane moje trzy haiku:




Przesyłka z Japonii niestety nie dotarła do mnie; natomiast dzięki uprzejmości Roberta Kani, który jest autorem zdjęć, moje haiku mogę przedstawić w trzech wersjach: polskiej, angielskiej i japońskiej.



8 komentarzy:


  1. Serdeczne gratulacje, Leszku!
    Trzy haiku w jednym numerze, to naprawdę powód do dumy!
    Cieszę się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Madziu.
    A ja się cieszę, że Twoja piękna haiga (haiku szczególnej urody) znalazła się tam również!
    Moje serdeczne gratulacje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. can you check if there is keiel caroline villanueva under philippines country? thank you

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Tina,
      Keiel Caroline Villanueva can't be found on the list of authors in World Haiku 2014 No.10.
      Lech

      Usuń